Coloris
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mai crazeh stuff -- Ajay

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ajay

Ajay


Aantal berichten : 114

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 ½
Partner: Nog niet. =3=

Mai crazeh stuff -- Ajay Empty
BerichtOnderwerp: Mai crazeh stuff -- Ajay   Mai crazeh stuff -- Ajay Emptyza dec 18, 2010 3:49 pm

*kom net terug van hockey. Bah. Ik stink. :/ *

Yosh!
Ik heb besloten hier maar eens prul te plaatsen, zodat ik het op z'n minst aan iemand kan laten zien. Krijgen ze een klein beetje functie. Helaashelaas heb ik nog niet veel op de laptop staan, dus is het voor nu niet heel veel. =_=
Ik ben van plan tekeningen (ik teken o.a. mangastijl, maar ben bereid andere stijlen te gebruiken voor mijn tekeningen) en eventueel fanfic hier te plaatsen. Fanfic zal echter slechts een link zijn naar een andere site. Om telkens hier hele lappen tekst te plaatsen, vind ik niet praktisch.

Tekeningen:
Schets 'Nuri' -- Begin uitwerking 'Nuri'
*bovenste twee zijn links*
Ja. Nuri Scott, van een andere RPG. Ben een beetje lui bij de uitwerking en ben dus nog absoluut niet ver, want ik moet het met de muis doen. Kan ik niet. Ik probeer mijn tablet weer nieuw leven in te blazen, in hoop dat ik daar mee verder kan, maar ik moet eerst batterijen hebben.

Fanfic
Free Falling // Airgear
Eentje die eigenlijk een beetje doodloopt. Ach, jullie mogen zelf kijken. =3
Killers Instinct // HOTD +16
Highschool of the death fanfic. Alleen als je tegen horror, bloed, zombie's en Jappanse highschoolers kan.
Best of Me // De Hongerspelen
Zolang geleden dat ik hier aan geschreven heb... :/

Eigenlijk post ik nu puur omdat ik me verveel, omdat mijn hond op mijn sokken kauwt terwijl hij slaapt (voor nieuwsgierigen: mijn voeten zitten er nog in) en mijn RPGkaart nog niet is goedgekeurd. Ik probeer het zo even uit te zingen. F*ck, nou begint die hond ook nog te snurken. En dromen. Argh. >.> <.< >.>
Terug naar boven Ga naar beneden
Chastyne

Chastyne


Aantal berichten : 51

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Don't even try to get my heart!

Mai crazeh stuff -- Ajay Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai crazeh stuff -- Ajay   Mai crazeh stuff -- Ajay Emptyma dec 20, 2010 2:54 pm

Jaaay, Nuri!
Isha hier Razz
Tekening van Nuri is cuwl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thecolorissouls.forumotion.com
Ajay

Ajay


Aantal berichten : 114

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 ½
Partner: Nog niet. =3=

Mai crazeh stuff -- Ajay Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai crazeh stuff -- Ajay   Mai crazeh stuff -- Ajay Emptyma dec 20, 2010 5:26 pm

Jaaaay, Isha! =3
Thnx. Het schiet alleen voor geen meter op. Ik weet geen leuke kleurenschema. Wat past een beetje in de juiste stijl? Ik weet echt geen fatsoenlijk kleur, behalve haar haren en huidskleur. Schiet niet heel hard op dus. :/
En daarbij krijg ik de lijnen niet net. Stomme photoshop. Doet niet wat ik wil. D:<
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mai crazeh stuff -- Ajay Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai crazeh stuff -- Ajay   Mai crazeh stuff -- Ajay Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mai crazeh stuff -- Ajay
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ajay Smith
» Wie is die ó zo schattige ó zo grappige Ajay?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Overig :: Creatief-
Ga naar: