Coloris
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ajay Smith

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ajay

Ajay


Aantal berichten : 114

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 ½
Partner: Nog niet. =3=

Ajay Smith Empty
BerichtOnderwerp: Ajay Smith   Ajay Smith Emptyza dec 18, 2010 2:25 am

WAAAAAHH zo laat. Ik moet slapen. o_o
-------------------------------------------------

Ajay Smith Ajaybi10

Naam: Aisha Jelena Auda Yae Smith
Roepnaam: Ajay, Aisha
Geslacht: ♀ Vrouwelijk =3
Leeftijd: 16 ½ jaar
Afkomst: Brits
Spreektaal: Brits Engels, maar begrijp dat dit niet van toepassing is op de RPG, toch? Het is alleen voor mij om de personage vorm te geven, eigenlijk. :/

UITERLIJK
Lengte: 1.59
Gewicht: 47 kilo
Ogen: Kastanjebruin
Huidskleur: Blank
Haarkleur: Licht, blond.
Kapsel: Steil kort haar, tot boven haar schouders, en twee grotere plukken vallen langs weerskanten van gezicht, tot onder haar schouders. Ajay heeft ook de neiging, bij het denken, een pluk in haar vast te pakken in dit in haar vingers te draaien.
Kleding: Het liefst in donkere kleuren, zwart als de nacht, en anders gewoon iets dat stoer genoeg staat in haar ogen. Ajay wisselt vaak qua stijl. Soms is het wat klassieker, soms sportief, maar het is altijd donker.
Attributen: Je kunt Ajay nevernooitniet vinden zonder ipod en oortjes. Nooit niet. Ajay is verliefd op muziek, en zal dus altijd een mogelijkheid op zak hebben om dit op elk moment te kunnen luisteren. Ook heeft ze altijd een zakmes op zak, die ze wonderbaarlijk genoeg zodanig kan handelen, dat het gewoonweg dodelijk is. Voor in gevallen van nood.

INNERLIJK
Karaktereigenschappen: Brutaal, chaotisch, fantasierijk, trouw, pessimistisch, wantrouwend, sarcastisch.
Karakter: Ajay is een meisje die het druk heeft met alles. Wat ze nou zal zeggen, of ze zou lopen of blijven staan, of ze hem wel of niet moet begroeten… ze doet iets niet of ze heeft het al drie keer over gedacht. Ze kan erg scherp en venijnig uit de hoek komen, puur omdat ze altijd een voorraad gemene opmerkingen heeft. Door deze vele gedachten is het echter een warboel in haar hoofd, en als iemand een simpele vraag stelt, kan het erg lang duren voordat je antwoord krijgt.
Ze maakt moeilijk vrienden omdat ze die op voorbaat op afstand houdt, en is van mening dat ze dat prima vind. Haar hart is moeilijk te winnen, maar lukt het je, dan is ze je wel erg trouw en heeft ze zo goed als geen geheimen voor je. Zo goed als. Wat ze natuurlijk van je terug verwacht.

Biografie: Ajay groeide op met twee ruziënde ouders. Haar vader heeft gokproblemen. Er werd thuis gegooid met servies en er werd geslagen. Als Ajay niet oppaste, werd ze zelf ook slachtoffer van dit geweld, en ze besloot al snel zichzelf in haar kamer op te sluiten. Echter, toen haar moeder vertrok voor ‘twee weken vakantie’ en niet meer terugkwam, kon ze haar vader niet ontkomen en is ze verschillende keer mishandeld door hem.
Na drie weken herwon Ajay haar eer en besloot ze bij haar vader weg te lopen. Ze leeft nu al een half jaar in een koude fabriekshal, die niet meer gebruikt wordt, en die ze zo goed als mogelijk is heeft ingericht in haar eerste levensbehoefte. Ze heeft trouwens ook een zwerfhond geadopteerd, die ze met moeite kan onderhouden, maar die haar maar niet met rust laat. Ook ontmoette ze zo Tucker en Lamar, een tweeling die voorbij de fabriekshal woont. Beide weten ze niet van haar situatie.
Door deze levensomstandigheden is Ajay gedwongen in een crimineel leven beland. Ze jat ook verschillende keren eten uit supermarkten, iets wat haar ook in aanraking met de politie heeft gebracht. Telkens weet ze op het hachje hieronder uit te komen, en is ze een kei in liegen geworden. Met de wetenschap dat het ooit niet lukt.

Magische eigenschappen: Ajay ontwikkelt de mogelijkheid elektrische velden te genereren, deze te controleren, en deze te absorberen (normaal Nederlands: ‘tevoorschijn laten komen, deze laten doen wat ze zelf wil, en deze ook weer te laten verdwijnen’). Dit is een krachtig wapen als ze zich bedreigt voelt. Zo kan ze mensen tijdelijk verlammen, door simpelweg een elektrische stroom door ze te jagen. Echter, het is moeilijk te handelen en teveel elektriciteit betekent dood. Daarbij, hoe groter het elektrische veld is die ze wil oproepen, hoe meer energie dit vergt. Daarom is het iets wat ze niet graag doet.

Vaardigheden: Ajay houd heel erg van tekenen, waarin ze haar eigen fantasiewereld kan ontwerpen zonder problemen, en van sport. In dit laatste kan ze prima dingen vergeten. Doordat ze zo op sport kickt, heeft ze een geweldig conditie opgebouwt, is ze erg lening en snel. Ze heeft ook van Tucker verschillende kickboks moves opgepikt (schoppen enz). Alles wat ze nog kan/moet leren en waarbij je beweegt zal ze zo oppikken, aangezien ze zo flexibel is.
Zwaktes: Ajay kan moeilijk dingen overzien. Ook, als ze in paniek raakt, heeft ze de neiging haarzelf helemaal te verliezen, en is ze de komende twee dagen niet aanspreekbaar. Dan zegt ze niets.
Interesses: Nieuwe technische snufjes, tekenspullen, sportartikelen.
Houdt van: Sporten (het liefst rennen, tennis of een sport wat ze in haar eentje kan doen), tekenen, puppy’s.
Houdt niet van: Rotzooi, onoverzichtelijkheid.
Angst: Mensen liefhebben en verliezen. Ajay bind zich moeilijk, als zij ze ook nog zou verliezen, dan raakt ze in paniek.

OMGEVING
Familie: Vader: Connor Micah Smith -- Moeder: Melanie Miriam McFadden – Smith
Vrienden: Tucker en Lamar Miller is ze min of meer als vrienden gaan zien. Maar eigenlijk zijn het meer kennissen.
Relatie: Op moment niet.
Huisdier: Een hond genaamd Jupiter. Hij is een kruising tussen een labrador en golden retriever, en is blond.

EXTRA'S
Motto: Dum Spiro. – Zolang ik adem [Latijns] & Nemo me cohabitat inpuntem – Niemand naait mij ongestraft [Latijns] (Ja, ze heeft er twee. Sorry. Ik vond ze beide leuk. X3)
Favoriete lied: O, zoveel. Maar de tekst van ‘Best of You’ van Foo Fighters heeft ze altijd mooi gevonden.
Favoriete/mooie zinnen:
- Haters gonna hate.
- I can speak two languages: English and bad English.
- Nu of nooit.

Quotes:
- “Schijn bedriegd.”
- “Naar de sterren via moeilijkheden, of gewoon hier blijven staan. Dat laatste vind ik praktischer, jij ook niet?”
- “De hoop vervaagd, mijn ogen geven mij weg, hoe kan ik verder gaan, gescheiden van hem?” [ze was haar ipod kwijt]
- “There heeeeeeere…
- “…”

Ik heb de regels gelezen 8D
Ik heb de regels gelezen en ben klaar om te posten :DDD!

Goed van mij hé, dat ik dat heb onthouden?


Laatst aangepast door Ajay op zo dec 19, 2010 2:42 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ave

Ave


Aantal berichten : 123

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Partner: Nog geen.

Ajay Smith Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ajay Smith   Ajay Smith Emptyza dec 18, 2010 11:24 pm

Even kijken, opzich wel goedgekeurd Like a Star @ heaven Je moet alleen wel even beseffen dat ze eerst hun krachten nog niet kunnen hebben in de normale wereld!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ajay

Ajay


Aantal berichten : 114

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 ½
Partner: Nog niet. =3=

Ajay Smith Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ajay Smith   Ajay Smith Emptyzo dec 19, 2010 12:27 am

Ave schreef:
Je moet alleen wel even beseffen dat ze eerst hun krachten nog niet kunnen hebben in de normale wereld!
Mijn fout. Verander meteen. =3

EDIT: Aangepast (zie spoiler). Is het zo beter? =)
Aanpassing:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ave

Ave


Aantal berichten : 123

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Partner: Nog geen.

Ajay Smith Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ajay Smith   Ajay Smith Emptyzo dec 19, 2010 1:17 am

Ja, helemaal goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ajay Smith Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ajay Smith   Ajay Smith Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ajay Smith
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie is die ó zo schattige ó zo grappige Ajay?
» Mai crazeh stuff -- Ajay

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Algemeen :: Voorstellen :: Personage-
Ga naar: