Coloris
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptyzo dec 19, 2010 10:46 pm

Oke hoi. Ik had dus kennelijk op de verkeerde plek een topic aangemaakt (SORRY Embarassed ) dus ehm, hier een nieuwe?

1. Ik heet Sacha, met ch. Ik haaat het als mensen mijn naam verkeerd schrijven maar dat gebeurt helaas regelmatig. Ik ben btw een meisje haha x3
2. Ik ben 14 jaar, en ik wacht met heel mijn hart op de dag dat ik 16 ben zodat ik kan gaan stappen tot een uur of 5.
3. Ik doe 3VWO, op een atheneum college waar ze dus alleen maar VWO hebben. Behoorlijke kakker-school, maar ik pas er geloof ik wel goed tussen. :'S
4. Ik hockey. Ja, ik weet dat je nu al helemaal denkt KAKKER, maar hockey is gewoon een toffe teamsport en ik uit mijn agressie erin (A)
5. Ik doe aan musical, en alles wat erbij hoort. Ik zit bij een musical vereniging en daarbij heb ik dit jaar een hoofdrol en dat vind ik wel tof :3
6. Ik doe mee aan het onderbouwtoneel op school. Ik vroeg me af of dat niet bij het vorige punt moest, maarja. Ik heb er auditie voor gedaan en ik was zoo blij dat ik door was! Whatever, vergeet dit maar weer.
7. Ik ben een feestbeest. Sommige mensen verwachten dat niet van mij maar op een feest of in een club ga ik helemaal los.
8. Ik denk serieus na over mijn toekomst. Ik wil advocate worden of iets anders waar je veel geld mee verdient en waar je een VWO diploma voor nodig hebt zodat ik niet voor niets 6 jaar op school heb gezeten. Eerst ga ik een jaar in Australie studeren, dan koop ik een huis in New York en/of A'dam en een strandhuis ergens op een warme mooie plek. En ja, het is nogal onrealistisch maar laat me lekker (A)
9. Ik hou van lol maken, maarja, wie niet? Ik spreek graag af met vriendinnen om dan vervolgens de hele tijd dubbel te liggen om dingen als 'oreokoekjes' en alluz. Verder hou ik van lezen, schrijven, nagellakken, bezig zijn met mijn haar - stijlen, krullen jwz- , tv kijken, msn'en, shoppen. Ik hou vooral niet van: voetbal kijken op tv - behalve het nederlands elftal- , spruitjes, schermen , lipgloss, natuurkunde, horrorfilms en alles wat daarbij hoort.
10. Ik heb vissen als huisdieren, een tropisch aquarium met allemaal soorten en guppies en eentje heet superguppie want daar heb ik een heel leuk gedichtje van ahaha. Oke boring.


Errr, wil je nog iets weten? Zo interessant ben ik niet.
Oke doei <3

EDIT: ik heb even een ander verhaal gepost want ik zag de uitgebreid-heid van anderen en toen dacht ik even van oh-misschien-moet-ik-ook-maar-even-wat-gaan-posten.. Oja, punt 11: Ik ben raar (A)


Laatst aangepast door Sergio op ma dec 20, 2010 3:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ajay

Ajay


Aantal berichten : 114

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 ½
Partner: Nog niet. =3=

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptyzo dec 19, 2010 10:54 pm

Hmm. :/
Heb net gepost in je wannabe-voorstelspamtopic. Maar geeft niet.
Welkom! Aangezien ik dat niet gezegd heb. x3

En ik wil graag vragen aan je welke kleur sokken je aan hebt. =3
EDIT: bah. Die vraag heb je net in mijn topic al beantwoord. :/ Goed. Hou je van pizza?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptyzo dec 19, 2010 10:56 pm

Ajay schreef:
Hmm. :/
Heb net gepost in je wannabe-voorstelspamtopic. Maar geeft niet.
Welkom! Aangezien ik dat niet gezegd heb. x3

En ik wil graag vragen aan je welke kleur sokken je aan hebt. =3

AHAHA, hoezo telepatisch, dat post ik net bij jouw topic aangezien ik benieuwd was naar wie je was enzo. Eh, grijs/rode skisokken dus. En ik heb een grijze trui met groen/paarse streepjes van de H&M aan, met een spijkerbroek eronder van de America Today. Moet je nog meer weten?

Edit: Ja , ik hou van pizza. Álle soorten pizza <3_<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ajay

Ajay


Aantal berichten : 114

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 ½
Partner: Nog niet. =3=

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptyzo dec 19, 2010 10:59 pm

Nee dank je. Ik weet nu alles. =p
Nee wacht, heb jij ook huisdieren? Ik heb een hond, maar Ave heeft een vliegend giraffe genaamd Blub. Die ownt. o_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptyzo dec 19, 2010 11:01 pm

Ajay schreef:
Nee dank je. Ik weet nu alles. =p
Nee wacht, heb jij ook huisdieren? Ik heb een hond, maar Ave heeft een vliegend giraffe genaamd Blub. Die ownt. o_o

OmG, ik ben jaloers. Wij hebben vissen, in onze vijver buiten - maar die zijn nu allemaal dood. R.I.P onze-vissen-in-de-vijver-aangezien-ze-geen-naam-hebben - en in ons tropische aquarium. Daar hebben we guppies en guppies zijn hip maar die hebben geen naam behalve dat er ééntje superguppie heet. Ik denk eigenlijk dat die allang dood is maar dat kan me niets schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ajay

Ajay


Aantal berichten : 114

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 ½
Partner: Nog niet. =3=

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptyzo dec 19, 2010 11:03 pm

Wel. Supperguppie is stoer. En als-ie dood is, leeft ie voort in ons hart.

En het blijft mijn hond. Voor als je 't wilt weten. *heb trauma want Naela wilde hond stelen o_o*
EDIT: Ah ja, ik moet weg. Ben morgen weer terug. Dan heb ik ook op site rondgekeken. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptyzo dec 19, 2010 11:06 pm

Ajay schreef:
Wel. Supperguppie is stoer. En als-ie dood is, leeft ie voort in ons hart.

En het blijft mijn hond. Voor als je 't wilt weten. *heb trauma want Naela wilde hond stelen o_o*
EDIT: Ah ja, ik moet weg. Ben morgen weer terug. Dan heb ik ook op site rondgekeken. <3

Superguppie heet niet voor niets Superguppie. En rustig maar hoor, ik zal je hond nooit stelen =D
Dag Renskeee <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ajay

Ajay


Aantal berichten : 114

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 ½
Partner: Nog niet. =3=

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptyzo dec 19, 2010 11:07 pm

Sergio schreef:
En rustig maar hoor, ik zal je hond nooit stelen =D
Dankjewel. ^^ Jij bent tenminste wel lief.
En Supperguppie forevar.

Dag Sachaaa <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Chastyne

Chastyne


Aantal berichten : 51

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Don't even try to get my heart!

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptyma dec 20, 2010 3:01 pm

Je bent een meisje neem ik aan? n__n
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thecolorissouls.forumotion.com
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptyma dec 20, 2010 3:02 pm

Chastyne schreef:
Je bent een meisje neem ik aan? n__n

JUP. Maar ik RPG graag met jongens haha. Hoi, btw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chastyne

Chastyne


Aantal berichten : 51

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Don't even try to get my heart!

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptyma dec 20, 2010 3:10 pm

Ja, hoi en welkom Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thecolorissouls.forumotion.com
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptyma dec 20, 2010 3:12 pm

Chastyne schreef:
Ja, hoi en welkom Razz

Dankjee. Ik ben even dat lijst-gebeuren aan het invullen en onderschrift enzo aan het maken en ik hoop dat ik het vandaag afkrijg maar ik weet het niet haha. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Chastyne

Chastyne


Aantal berichten : 51

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Don't even try to get my heart!

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptyma dec 20, 2010 3:20 pm

Neem de tijd maar hoor, wij wachten wel Razz Beter wat later en uitgebreid dan snel en afgeraffeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thecolorissouls.forumotion.com
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptyma dec 20, 2010 3:22 pm

Chastyne schreef:
Neem de tijd maar hoor, wij wachten wel Razz Beter wat later en uitgebreid dan snel en afgeraffeld.

Ik ben slecht in lijstjes invullen haha. En ik heb nog nooit met Sergio Fantasy gedaan dus dan moet ik nog behoorlijk wat bedenken x.x
Oja, is het btw mogelijk om vampier te zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyu

Miyu


Aantal berichten : 19

Personage Profiel
Geslacht:
Leeftijd:
Partner:

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptydi dec 21, 2010 6:58 pm

Sasja 8D
Sacha
Sasssssssssssssssssssssssssss 8D
Hoi
Terug naar boven Ga naar beneden
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Emptydi dec 21, 2010 8:15 pm

Miyu schreef:
Sasja 8D
Sacha
Sasssssssssssssssssssssssssss 8D
Hoi

Hahaha, hooii ='3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.    Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sacha hier, aka Sergio en HAHA, dat begint allebei met een S.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sergio Alan Evans

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Algemeen :: Voorstellen :: Real-
Ga naar: