Coloris
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Errhm, HOI. XDD

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:06 pm

Ehh, ik dacht ik post dit maar hier?

HOI, ik ben Sacha en ik ben nieuw haha. Erm, wie zijn jullie en is er ook een chat op deze site? Chat-liefde.
Oke ik ben raar.

Doei <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ajay

Ajay


Aantal berichten : 114

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 ½
Partner: Nog niet. =3=

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:11 pm

Nu is chatbox er niet.
Het kan, maar enkel als deze geactiveerd wordt, en dat is het niet. Niet dat het veel uitmaakt, want je kan ook slow-chatten in de spambox natuurlijk. x3
Daarbij heb ik nog niet meegemaakt dat er genoeg tegelijkertijd online zijn om mee te chatten. :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:12 pm

Ooh,, jammer. Ik vind chatten altijd leuker haha x]
Maar ik zit ook op een andere site en daar is het meestal best druk (minimaal wel 2 mensen online) dus dan heeft het wel nut x3
Maarreee, ik moet helemaal nog een plaatje zoeken voor Sergio dus dat gaat nog wel even duren x.x
Terug naar boven Ga naar beneden
Ave

Ave


Aantal berichten : 123

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Partner: Nog geen.

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:15 pm

Jaaaaaaaa Sacha, je bent er :DDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:16 pm

Hooi eeehh... ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ajay

Ajay


Aantal berichten : 114

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 ½
Partner: Nog niet. =3=

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:17 pm

Jaaaa jij kent Sacha!
*>.> <.< >.> -.-*

Dit ontgaat mij. Arme ik. :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:18 pm

Ajay schreef:
Jaaaa jij kent Sacha!
*>.> <.< >.> -.-*

Dit ontgaat mij. Arme ik. :/

Ik ben gewoon populair (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ave

Ave


Aantal berichten : 123

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Partner: Nog geen.

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:21 pm

Ja, wacht XD ik had niet gezegd wie ik was. Ik ben zeg maar Ivy van BotP, en Epiphany, en ZILVER.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:23 pm

Ave schreef:
Ja, wacht XD ik had niet gezegd wie ik was. Ik ben zeg maar Ivy van BotP, en Epiphany, en ZILVER.

Ooh, okee, ik dacht echt al van wtf? Maar oke dan. Ehhrm, ik weet niet precies hoe deze site werkt maar gaat wel lukken denk ik. Ik moet alleen nog een picc voor Sergio hebben en dat is nogal moeilijk .. ='x
Terug naar boven Ga naar beneden
Ave

Ave


Aantal berichten : 123

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Partner: Nog geen.

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:24 pm

Sergio schreef:
Ave schreef:
Ja, wacht XD ik had niet gezegd wie ik was. Ik ben zeg maar Ivy van BotP, en Epiphany, en ZILVER.

Ooh, okee, ik dacht echt al van wtf? Maar oke dan. Ehhrm, ik weet niet precies hoe deze site werkt maar gaat wel lukken denk ik. Ik moet alleen nog een picc voor Sergio hebben en dat is nogal moeilijk .. ='x

Wat voor mens is hij? Dan kan ik helpen zoeken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:26 pm

Sergio heeft een gemiddelde lengte en een gemiddeld gewicht. Hij heeft blond haar dat zijn eigen wil heeft. Hij probeert het altijd met gel wat minder chaotisch te maken maar meestal staan zijn blonde plukken recht overeind. Hij heeft lichte, groene ogen en lichte sproetjes. Ja, mensen zeggen dat hij er schattig uitziet en daar heeft hij een hekel aan. Hij heeft niet echt een bijzondere kledingstijl, meestal gewoon jeans en sneakers met een t-shirt of polo. Hij is niet erg gespierd, maar ook niet slap. Een beetje ertussenin.

Dit is mijn mislukte uiterlijk - beschrijving voor Real life. Ik gebruik hem meestal niet voor Fantasy maar ik dacht laat ik het maar proberen haha. Want hij is zo cute en you're gonna love him <3 En ehm, hij is dus wel een beetje schattig maar hij wil heel erg stoer doen enzo x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ajay

Ajay


Aantal berichten : 114

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 ½
Partner: Nog niet. =3=

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:29 pm

Jij bent populair.
Jij kent haar van andere sites.

Ik lul onzin en post dit puur omdat ik wil laten zien dat ik meelees. Want ik ben egoïstisch. :/
Daarbij was ik net aan het RPGen en heb jullie postrace gemist, kon er dus niet aan deelnemen. Whazaa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:31 pm

Ajay schreef:
Jij bent populair.
Jij kent haar van andere sites.

Ik lul onzin en post dit puur omdat ik wil laten zien dat ik meelees. Want ik ben egoïstisch. :/
Daarbij was ik net aan het RPGen en heb jullie postrace gemist, kon er dus niet aan deelnemen. Whazaa.

Hahhaa, ja. Ik ben nogal actief op een andere RPG site, maar omdat Zilver perce wilde dat ik meedeed en omdat het vakantie is en omdat ik graag met Sergio wil RPG'en en ik niet nóg een karakter bij die andere site kan dumpen dacht ik van laat ik hier maar meedoen =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ajay

Ajay


Aantal berichten : 114

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 ½
Partner: Nog niet. =3=

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:40 pm

Ah. Dat snap ik.
Op welke RPGsite ben je heel erg actief? Ben nieuwsgierig. En ken je daar dan Ave/Zilver/en-nog-meer-namen van? =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:42 pm

Ajay schreef:
Ah. Dat snap ik.
Op welke RPGsite ben je heel erg actief? Ben nieuwsgierig. En ken je daar dan Ave/Zilver/en-nog-meer-namen van? =3

http://battleofplanets.forumtwilight.com/forum

Hahaha, maar ik geloof dat die site behoorlijk simpel is vergeleken met deze. Ik heb net de verhaallijn gelezen en ik snap er echt helemaal niks van.. Is het ook mogelijk dat mijn personage bij de slechte kant hoort of niet? O_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Ajay

Ajay


Aantal berichten : 114

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 ½
Partner: Nog niet. =3=

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:45 pm

Oe. Dat is een vraag die ik niet kan beantwoorden. :/
Maar dat zou wel übercool zijn, vind ik. Alée, vraag het aan Ave. Of zo. =3

And thnx voor site. Ik <3 RPG's, dus ga er even op rondsnuffelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 10:50 pm

Ajay schreef:
Oe. Dat is een vraag die ik niet kan beantwoorden. :/
Maar dat zou wel übercool zijn, vind ik. Alée, vraag het aan Ave. Of zo. =3

And thnx voor site. Ik <3 RPG's, dus ga er even op rondsnuffelen.

Hm, dan vraag ik het wel aan Zilver. Kleine kans dat ik vandaag nog dat hele lijstje kan invullen, alhoewel ik het karakter al wel helemaal heb uitgetypt haha. Sergio is een beetje zo'n type dat meeloopt en cool doet terwijl hij dat niet is en dat is cute haha. Tenminste, dat vind ik. En je moet zeker even rondkijken, het is een topsite al vind ik zelf haha. Ik ben Nate en Vanessa =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ajay

Ajay


Aantal berichten : 114

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 ½
Partner: Nog niet. =3=

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyzo dec 19, 2010 11:01 pm

Yeey, Segio klinkt lief. Lieve Segio. Vriendjes zijn? xD <3
*ahum*
Ik ga rondkijken! Beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ave

Ave


Aantal berichten : 123

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Partner: Nog geen.

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyma dec 20, 2010 8:14 pm

Sergio schreef:
Is het ook mogelijk dat mijn personage bij de slechte kant hoort of niet? O_o

Nou, niet speciaal. Je kan natuurlijk wel je "voorkeur" hebben voor de slechte kant, en daarmee meewerken enz. maar aangezien de personage's ook pas net in de droomwereld zijn hebben ze dat verschil tussen goed en kwaad nog niet zo opgemerkt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sergio

Sergio


Aantal berichten : 33

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyma dec 20, 2010 8:15 pm

Ave schreef:
Sergio schreef:
Is het ook mogelijk dat mijn personage bij de slechte kant hoort of niet? O_o

Nou, niet speciaal. Je kan natuurlijk wel je "voorkeur" hebben voor de slechte kant, en daarmee meewerken enz. maar aangezien de personage's ook pas net in de droomwereld zijn hebben ze dat verschil tussen goed en kwaad nog niet zo opgemerkt XD

Oke, dankje haha. Ik vroeg het me gewoon even af ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ave

Ave


Aantal berichten : 123

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Partner: Nog geen.

Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Emptyma dec 20, 2010 8:18 pm

Sergio schreef:
Ave schreef:
Sergio schreef:
Is het ook mogelijk dat mijn personage bij de slechte kant hoort of niet? O_o

Nou, niet speciaal. Je kan natuurlijk wel je "voorkeur" hebben voor de slechte kant, en daarmee meewerken enz. maar aangezien de personage's ook pas net in de droomwereld zijn hebben ze dat verschil tussen goed en kwaad nog niet zo opgemerkt XD

Oke, dankje haha. Ik vroeg het me gewoon even af ^^

XD Maakt niet uit, vraag maar raak! Het is alleen maar leuker als je het begrijpt, toch!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Errhm, HOI. XDD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Errhm, HOI. XDD   Errhm, HOI. XDD Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Errhm, HOI. XDD
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Overig :: Spam-
Ga naar: