Coloris
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wie is de creatieve bedenker van Shena?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shena

Shena


Aantal berichten : 9

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Partner:

Wie is de creatieve bedenker van Shena? Empty
BerichtOnderwerp: Wie is de creatieve bedenker van Shena?   Wie is de creatieve bedenker van Shena? Emptyvr dec 10, 2010 9:32 pm

Tsja. Ik heet dus Myra en ik zit samen met Merel, Inge en Joshua op het northgo college te noordwijk, in 3vwo. Ohja en ook met afra maar dat kind heeft nog steeds geen personage gemaakt.
Ik woon in Voorhout, naast Noordwijk, in een huis tegenover de lantaarnpaal die tegenover het huis waar ik in woon staat. Ik heb 2 ouders en een broer van 18 die inmiddels iets van 5 gitaren in minder dan 1 jaar tijd heeft gekocht. Ohja en een versterker met de grootte van een olifant. Zelf hou ik van tekenen, dieren, fotografie, kunst over het algemeen, muziek, films, gitaar, keyboard, koken en ik hou niet echt heeeeeeul erg veel van rpg'en maar ik ben gedwongen. Maar stiekem vind ik het toch best leuk. Ik heb twee cavia's, Minnie en Bailey. Bailey is kaal en niet vernoemd naar het alcoholhoudende drankje Baileys. Minnie heeft overgewicht en is heeeel zacht:cat: Ik ben verslaafd aan drop, chocola, (chocolade)thee, hp, house, muziek, en nog veel meer. Ik hou van zo'n beetje elke muziekstijl als het maar leuke liedjes zijn. Maar ik hou vooral van The Killers, Placebo, Coldplay en Panic at the disco. Ik heb een hekel (en trauma én fobie) aan stinkkaas, tenenkaas, en kaas over het algemeen. Behalve als het gesmolten is. Nouja gesmolten tenenkaas niet dan hè. Tsja wat verwacht je van vwo'er met het IQ van een tuinhek.

Kuusjahz. Myra.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie is de creatieve bedenker van Shena?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Shena Eleonore Pavati

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Algemeen :: Voorstellen :: Real-
Ga naar: