Coloris
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mao

Mao


Aantal berichten : 12

Personage Profiel
Geslacht: Man
Leeftijd: 25 jaar
Partner: Fwahahaha! EL OOW EL.

Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar Empty
BerichtOnderwerp: Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar   Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar Emptydo dec 09, 2010 11:02 pm

Mao

Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar 66661m

Naam: Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar
Roepnaam: Mao
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 25 jaar

UITERLIJK
Lengte: 1.85
Gewicht: 81 kilo
Ogen: Roodachtig vaal
Huidskleur: Licht
Haarkleur: Licht, zilverachtig
Kapsel: Zijn zilverachtige lokken reiken tot in zijn nek en zijn altijd strak naar achteren gekamd, hoewel er een paar eigenwijze plukken zijn die in zijn gezicht hangen
Kleding: Een Chinese cheongsam met korte mouwen, eronder draagt hij nog een bordeaux-gekleurd lang shirt (zie afbeelding), een strakke zwarte broek en eenvoudige schoenen.
Attributen:
× Laptop
× Chainsaw
× Dobbelstenen
× Geldbuidel
× Collectie kaarten van gebieden
× Snoep
× Grote juten zak
× Een heleboel vermommingen
× Identiteitspas van de organisatie waar Mao bij werkt

INNERLIJK
Karakter eigenschappen:
+ Fotografisch geheugen, listig, handig in de dingen waar hij goed in is, intelligent, strategisch denkvermogen
- Klungelig, gedraagt zich soms net als een kind van vijf, ziet alles als één groot spelletje, moordlustig, koppig en egoïstisch

Interviewer: "Vertel eens wat over jezelf, Mao?"
*strijkt hooghartig door haren* *staart afwezig voor zich uit* *lakt zijn nagels* "HE? Ooh! Aber natürlich, mon amour, mijn poederdoosje, mijn hartendiefje, mijn 女神! Ahaha waar moet ik beginnen? Er is ook zo ontzettend veel over een interessant persoon als moi te vertellen. Ten eerste ben ik unglaublich knap; Mao hoeft maar één keer door zijn haren te strijken en iedereen valt als een blok voor hem - of u nu hommes of weiblich bent, Nǚxìng of masculin. MWAA! *werpt kushandje* - Ten tweede is Mao buitengewoon intelligent, sportief, gespierd, Yīngjùn, attent, zoetjes, ruikend naar J'adore, rijk, behulpzaam, schön, lenig, Chinees, handig, meesterlijk in vermommingen, goed in koken, bien - had ik al knap gezegd?" *gaat nog een hele lange tijd door*

Karakter: Mao is iemand die van de normalere mensen compleet afwijkt. Hij is al zo goed als volwassen, maar krijgt af en toe last van aanvallen waarbij hij lijkt te veranderen in een vijfjarig kind dat zijn zin moet hebben. Vooral als iets niet wil lukken. Stemmen in zijn hoofd hebben hem knettergek gemaakt, en de intelligente vermogens die zijn krachten hem geschonken hebben zijn daarbij een ongewone combinatie. Om de stemmen niet te hoeven horen, draagt hij altijd een koptelefoon waarin een zendertje zit om het hoofdkwartier van de organisatie waar hij bij werkt te contacteren, maar er zit ook een ingebouwde muziekspeler in die hij onnodig luid zet. Daarbij is Mao op de wereld gekomen met een fotografisch geheugen; één snelle blik op een landkaart is al voldoende om het van het kleine plaatsje in het zuiden tot de noordelijke kust opgeslagen in zijn hoofd te houden. Mao is vrij intelligent, al lijkt dat niet zo. Het fotografische geheugen heeft hem geholpen een reputatie op te bouwen binnenin de organisatie - die zich richt op hacken, stelen, en andere duistere zaakjes - waarbij hij werkt. Zijn hoofd werkt naast de losse draadjes als een computer die volle toeren draait. Codes en telefoonnummers vormen alles behalve een uitdaging. Voornamelijk door deze vaardigheid heeft hij een positie als professioneel en beruchte hacker binnen de netwerksystemen behaalt. Verder is Mao van Chinese, Duitse en Franse bloede en gooit hier en daar ook vaak woorden uit zijn moedertalen door elkaar. Zijn interesse ligt grotendeels in zich vermommen, daar is hij behoorlijk goed in. Hij is er ook niet vies van zich als opgetutte vrouw te verkleden. Integendeel; het kritisch bekijken en passen van rokjes, lippenstift en topjes is een belangrijke obsessie voor hem. Zie je hem heupwiegend en kontdraaiend in een rokje voor de spiegel staan in een dure kledingwinkel, dan is dat doodnormaal voor hem. Wat dat betreft is hij een beetje heel erg verwijfd. Mao heeft een grote voorliefde voor spelletjes; van pim pam pet tot ganzenbord, zolang je er maar bij kunt winnen zit het bij hem goed. Hij denkt zijn plannen uit in een schaakbord-methode, ziet anderen simpelweg als zijn pionnen op zijn denkbeeldige schaakbord en zet met zijn stukken zet voor zet om nauwkeurig over te denken hoe hij iedereen die hem dwarsboomt van het bord kan slaan. Als er geen opties mogelijk zijn, keert hij eenvoudig genoeg het hele schaakbord om, zodat de denkbeeldige stukken eraf vallen. Dat is vaak het moment wanneer hij zijn allerlaatste methode gebruikt, zijn zogenoemde trump card: het doodleuk op zijn tegenstanders gaan inhakken met zijn kettingzaag. Het leven is voor hem één groot spel geworden, en het doel van zijn nieuwe spel is om iedereen die hem lastigvalt uit te bannen en - wanneer hij de droomwereld zal betreden - meer te weten komen over de geheel nieuwe wereld waarin hij is beland. Tot die tijd kan hij het potje niet uitspelen, iets wat hem behoorlijk kwaad kan maken.

Interviewer: "Hoe zit het met je verleden, Mao?"
"Ahja, maar natuurlijk ken je me! Why the possybull vragen naar mijn verleden? Maar alright, allee, omdat ik vroeg of laat toch de geschiedenisboeken inga als beroemde héros! Voornamelijk van Chinese bloede, hier en daar wat Duits en een kleinschalig deel français - mijn moeder was de befaamde Mademoiselle Baltimore, een lieve mutti voor mij en mijn drie zusters, maar buiten het gezin een ongebluste vrouw met een vurige wil en een ijzeren vuist. Mijn vader was Monsieur Xiang Bohai Feng Liu, eigenaar over heel wat districten binnenin het Chinatown van de voornamelijkste centrale stad. Mijn zusters zijn het opnoemen niet waard, anders dan ruzieën en tuttebellen en barbieën konden ze toch niet. Dan was er nog mijn grootvader -" *gaat nog een lange tijd door*


Biografie: Mao is opgegroeid in een absurd grote villa genaamd 'Le Baltimore' ergens in het zuidelijke Frankrijk, maar is geboren in China. Hij leefde als kind tussen zijn twee snibbige oudere zussen, een tweeling, en een jonger zusje. Vaak zat hij tussen het gesnauw en gekat van de drie meisjes, die altijd een haat-liefde verhouding hadden en waarvan de tweeling het jongere zusje vaak buitensloot. Zijn moeder, Mademoiselle Baltimore, was een mollige Duitse vrouw met veel macht en inspraak. Ze runde een dans- en toneelschool ineen, maar was een ongelofelijk strenge en bitchy lerares in zowel dans als toneel. Zelf heeft ze veel meegespeeld in musicals en opvoeringen en is daardoor vaak in de media gekomen. Mao heeft zijn knullige danspasjes afgekeken toen hij als kleine jongen de danslessen van zijn moeder stiekem bekeek. Mademoiselle Baltimore was een tedere vrouw voor haar gezin, stelde wel hoge eisen en een strenge opvoeding in, maar trad buiten haar gezin op met een ijzerharde vuist. Mao's vader, Monsieur Xiang Bohai Feng Liu, was een gedisciplineerd man van Chinese bloede die ook ontzettend veel te zeggen had. Onder andere was hij eigenaar over heel wat districten binnen het Chinatown van een grote centrale stad, waar hij ook een eigen restaurant, 'Feng Liu Tiāntáng' genaamd, runde. Mao is dus in grote rijkdom opgegroeid, maar toch betekende het niet zijn ideale leven voor hem. Zijn moeder stelde hem op zijn zesde verjaardag voor aan Lady Anabelle, die zijn toekomstige verloofde zou worden en waarmee hij op zijn achttiende verjaardag mee zou trouwen. Met de uithuwelijking was Mao allerminst blij; Anabelle had toen al een grote interesse voor hem, vond het leuk hem te begluren wanneer de kinderjuffrouw hem in bad stopte of hem nog extra lastig te vallen met langdradige lessen nadat hij al de hele dag binnen had gezeten bij de les die zijn kinderjuffrouw hem gegeven had. Mao is op de dag van zijn huwelijk weggelopen, het rijke leventje achter zich gelaten en niet meer teruggekeerd uit angst om alsnog te moeten trouwen met Anabelle. Zijn familie is inmiddels omgekomen bij een grote bomexplosie toen ze met al hun poen een vakantietripje maakten naar een land dat terroristisch actief was. Mao heeft na de lange tijden 'ondergedoken' te zitten gesolliciteerd bij een heimelijke detective-achtige organisatie die zich in het diepste geheim richt op allerlei duistere zaakjes. Hij is er actief als professionele hacker en dief.

Magische eigenschappen:
× Onbewust gedachten opvangen:
Al van jongs af aan heeft Mao de bijzondere, maar in veel opzichten, lastige mogelijkheid om gedachten op te vangen van iedereen die binnen een bepaalde straal in zijn buurt is. Vroeger gebeurde dit enkel door zijn hoofd in de richting van personen in de buurt te draaien. Dit is niet iets wat plotseling is ontstaan, maar iets waar hij zijn gehele leven al mee loopt. Echter is het door de loop van de jaren heviger, sterker en ergerlijker geworden. Hij hoeft zijn hoofd niet meer de richting van aanwezigen op te draaien. Of hij nu wilt of niet, hij vangt alles nu onbewust op zonder zich ook maar te hoeven verroeren. Dat heeft voornamelijk met zijn speciale ogen te maken. Het wordt vaker dan eens te druk in zijn hoofd door alle denkende stemmen, iets wat er mede voor heeft gezorgd dat er een steekje bij hem los kwam te zitten. In de loop van de jaren heeft het zijn brein aangetast waardoor hij niet helemaal meer in orde is. Mao loopt vaak rond met een koptelefoon op waar hij óf overdreven luide muziek, óf een bandje met de geruststellende stem van zijn moeder op luistert, om de gedachten proberen uit te bannen.

Vaardigheden: Spelletjes in allerlei varianten - vooral schaken, liegen, zich vermommen, stelen, hacken, onthouden, toneelspelen, woorden verdraaien en er een groot zooitje van maken in de bovenkamer van zijn tegenstanders
Zwaktes: Zijn plannen tot een goed resultaat brengen (maar die altijd falen), verlies accepteren, probeert zich zo charmant over te laten komen dat vrouwen hem veel liever mijden, stelt zich al behoorlijk snel aan, komt niet altijd erg slim over, hij is snel jaloers, denkt een superkok te zijn maar brand alles aan, hij is nogal eenzaam
Interesses: Vrouwenkleding, dobbelstenen, doorzichtige lingerie, alle (gezelschaps)spelletjes, dure gerechten, hacken en stelen, tegenstanders bemoeilijken
Houdt van: (Gezelschaps)spelletjes, vrouwenkleding, zijn vader/moederlandse trots, China, koken
Houdt niet van: Lady Anabelle's gebaas, zich de les laten lezen, stompen en trappen in zijn kruis, het verliezen van zijn geliefde Debbie (een dobbelsteen die hij als huisdier/metgezel beschouwt)
Angst: Lady Anabelle

OMGEVING
Familie:
- Vader: Monsieur Xiang Bohai Feng Liu (Chinees)✝
- Moeder: Mademoiselle Baltimore (Duits)✝
- Tweelingzussen (oudste kinderen): Hong & Guang Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar✝
- Zus (middelste kind): Ai Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar✝
- Grootvader vaders kant: Longwei Xiang Feng Liu (Chinees)✝
- Grootmoeder vaders kant: Changying Ai Jiayin (Chinees)✝
- Grootvader moeders kant: Bardulf Carsten Asschenhausen (Duits)✝
- Grootmoeder moeders kant: Adelaide Bernadette di Chanteaux (Frans - Vlaams)✝
Vrienden: Debbie de dobbelsteen
Relatie: Zou tegen zijn wil in trouwen met Lady Anabelle, maar dit is nooit doorgegaan
Huisdier(en): Debbie de dobbelsteen en andere dames uit de dobbelstenencollectie

EXTRA'S
Toekomstdroom: Mao weet het nog niet precies, maar hij zat erover te denken chefkok te worden van het grootste en duurste restaurant ter wereld
Motto: Geen

Favoriete lied: Lady Gaga - Pokerface
Favoriete/mooie zinnen:
'AAH!' *verwijfd kreetje* 'Prada-tasjes in de uitverkoop voor een scherp prijsje!'
'Out of my mind. Back in five minutes.'


Quotes:
"He?"
"Ja, Anabelle. Meteen, Anabelle."
"Maar is Mao normaal? Vanaf vier tot achttien in psychiatrische behandeling.. prrt! Spellen die belangrijker zijn dan het naleven volgens de familie eer.. trrrr! Een eigen chaotische wereld met denkbeeldige vriendjes, waarin ieder levend mens een schaakstuk is.. frrrr-frrr! Dobbelstenen in bed, dobbelstenen in de achtertuin -"
"Dit zit zoo.."
*zucht - draait met kont* "Níet als gegoten. En dat voor een duurgeprijsd lingerie-setje? De toute façon! Heeft u möglicherweise een maatje of zes voor mijn mooie mannelijke bilwerk kleiner, monsieur?"

Ik heb de regels gelezen 8D
Ik heb de regels gelezen en ben klaar om te posten :DDD!



Laatst aangepast door Mao op do dec 09, 2010 11:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademy.forumtwilight.com/
Lady Anabelle

Lady Anabelle


Aantal berichten : 19

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23
Partner: I'm still looking for you! ~

Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar   Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar Emptydo dec 09, 2010 11:11 pm

Líeveling, mi amor, mi sagrado, licht in mijn leven, harteduifje, knuffelkonijntje! <33

Ook halloooo :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Chastyne

Chastyne


Aantal berichten : 51

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Don't even try to get my heart!

Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar   Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar Emptydo dec 09, 2010 11:15 pm

Wat is dat met die dobbelstenen xD

Goedgekeurd Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thecolorissouls.forumotion.com
Mao

Mao


Aantal berichten : 12

Personage Profiel
Geslacht: Man
Leeftijd: 25 jaar
Partner: Fwahahaha! EL OOW EL.

Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar   Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar Emptydo dec 09, 2010 11:31 pm

Dat, mon ami, zijn mijn huisdieren ;D
*negeert Anabelle*

Oei is er geen quick reply ingesteld?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademy.forumtwilight.com/
Gesponsorde inhoud





Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar   Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mao Feng Liu Asschenhausen - di Chanteaux Luviâire Eghunadiar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Algemeen :: Voorstellen :: Personage-
Ga naar: