Coloris
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Lady Anabelle

Lady Anabelle


Aantal berichten : 19

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23
Partner: I'm still looking for you! ~

*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Empty
BerichtOnderwerp: *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~   *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Emptydo dec 09, 2010 11:01 pm

*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ 0ebccd3d91dcc48f4bcc1999e2abf8911254319432_full
No importa quién eres,
Mi voluntad es ley.
Het maakt niet uit wie je bent. Mijn wil is weg.

~ Algemene Informatie ~
Naam: Lady Anabelle Victoria Esmeralda Olivira-Azcareñas de Mendoza
Roepnaam: Lady Anabelle. Desnoods Mevrouw Victoria Esmeralda Olivira-Azcareñas de Mendoza, wat je makkelijker vindt.
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 23

~ Uiterlijk ~
Lengte: 1.70
Gewicht: 60 kg.
Ogen: Blauw
Huidskleur: Blank.
Haarkleur: Blond kleurig
Kapsel: Altijd in een strakke knot hoog op haar hoofd, waarbij enkele plukken langs haar gezicht loshangen. Daarbij steekt er een bloedrode roos aan de zijkant van haar hoofd in haar kapsel.
Kleding: Een ouderwetse jurk, een beetje in de stijl van de middeleeuwen met een kleine 'hoepelrok' eronder. Het korsetgedeelte accentueerd haar slanke taille, met de strik op haar borst en de wijd uiteenlopende vlindermouwen. Een paar simpele, zwarte hakken eronder maken het geheel plaatje van een dame van adel af.
Attributen: Onder haar rok, zo op hoogte van haar bovenbeen heeft ze een band zitten met een klein, dames pistoltje. Soms wil ze nog wel eens een tasje bij zich hebben, maar in negen van de tien gevallen stopte ze alles weg tussen haar boezems.


~ Overige Informatie ~
Innerlijk in het kort:
Hooghartig, arrogant, neerbuigend, ijdel, snelle emotiewisselingen, smoorverliefd (op Mao), spottend, vleiend, zwoel.

Karakter:
Anabelle is een typisch voorbeeld van een hooghartige, verwende, adelijke ijdeltut. Ze is neerbuigend jegens iedereen, ziet zichzelf als superieur persoon aangezien ze van een adelijke familie afkomt. Dit zal ze ook aan iedereens neus hangen, op meerdere manieren. Je zal niet kunnen verwachten dat ze je ooit nog aardig zal vinden, of íets in de richting van aardiger behandelen als je tegen haar in gaat. Ze zal iedereen als haar persoonlijke butler zien, niet meer dan een meubel in het huishouden.

Biografie:
Anabelle is, zoals eerder te lezen valt, opgegroeid in een hoge status van adel. Zoals gebruikelijk is bij deze families werd ze al rond haar zesde in aanraking gekomen met een mogelijke kandidaat om later te trouwen zodra de tijd daarvoor kwam. In tegenstelling tot Mao - de gene die voor haar was uitgekozen door de twee families - viel kleine Anabelle als een blok voor de speelse kanjer met de witte, springerige lokken. Maar op het moment dat zij zestien werd en Mao 18, verdween hij als sneeuw voor de zon. In die lange tijd heeft ze hem nooit de schuld gegeven voor zijn verdwijning, maar is erop gebrand en heeft er haar levenswerk van gemaakt om hem te vinden en uiteindelijk het ja-woord gedeelte te voltooien.

Magische eigenschappen:
Haar magische eigenschappen heeft alles te maken met goud en vlindertjes. Van groot tot klein, zodra zij verschijnt is er altijd wel een van de goude vlindertjes, gevolgd door een sprankelend spoortje van gouden schittertjes te zien. Vanuit deze vlindertjes kan ze verschillende dingen laten ontstaan, van een rookpijp tot zonodig een paraplu tegen de hevige regen.

Vaardigheden: Commanderen, boos in het spaans uitvallen.
Zwaktes: haar zwaktes is Mao, en mooie stenen/sieraden.
Interesses: Dure spulletjes, Mao.
Houdt van: Mao <3
Houdt niet van: Mensen die Mao van haar afpakken, haar denken te kunnen overmeesteren en beter af te zijn, opstandige onderdanen.
[color=orange]Angst: Mao niet kunnen vinden, en hem zo niet meer in haar leven te kunnen laten opbloeien.


~ Connecties ~
Familie: Mari-Carmen Victoria Esmeralda Olivira (moeder) x Jézus [spreek uit als chusoes ] Azcareñas de Mendoza (vader). En nog wat zussen.
Vrienden: Haar vlindertjes.
Relatie: In haar ogen wel; verloofd met Mao.
Huisdier(en): x

~ Extra dingetjes ~
Toekomstdroom: Trouwen met Mao
Motto: Een dag geen Mao, is een dag niet geleefd.

Favoriete lied: x
Favoriete/mooie zinnen:
Let there be Mao, just for me!

Quotes:
No importa quién eres,
Mi voluntad es ley.
Het maakt niet uit wie je bent. Mijn wil is weg.

*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ U3verkleind


Ooh, alles gelezen en gesnopen; klaar voor actie/Mao belagen in de RPG wereld ;D


Laatst aangepast door Lady Anabelle op za dec 11, 2010 1:54 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 50

Personage Profiel
Geslacht: Man
Leeftijd: 17
Partner: -

*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~   *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Emptydo dec 09, 2010 11:04 pm

Is het oké als ik jou bovesnte afbeelding kopieer en bewerk?
I like it c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lady Anabelle

Lady Anabelle


Aantal berichten : 19

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23
Partner: I'm still looking for you! ~

*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~   *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Emptydo dec 09, 2010 11:09 pm

Wat je wilt ;D. Als ik het resultaat mag zien! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 50

Personage Profiel
Geslacht: Man
Leeftijd: 17
Partner: -

*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~   *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Emptydo dec 09, 2010 11:12 pm

Lady Anabelle schreef:
Wat je wilt ;D. Als ik het resultaat mag zien! :3

Ofcourse ofcourse,
Ik ga hem morgen bewerken aangezien ik nu met vanalles bezig ben ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lady Anabelle

Lady Anabelle


Aantal berichten : 19

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23
Partner: I'm still looking for you! ~

*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~   *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Emptydo dec 09, 2010 11:12 pm

Haha, tuuuurlijk! Zie het vanzelf wel, niet? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Chastyne

Chastyne


Aantal berichten : 51

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Don't even try to get my heart!

*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~   *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Emptydo dec 09, 2010 11:17 pm

Mooie afbeeldingen.

Ik zou nog even goed bij de regels kijken als ik jou was ;]
Als je dat hebt gedaan ben je goedgekeurd Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thecolorissouls.forumotion.com
Lady Anabelle

Lady Anabelle


Aantal berichten : 19

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23
Partner: I'm still looking for you! ~

*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~   *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Emptydo dec 09, 2010 11:18 pm

dâh.. heb ik iets gemist bij de regeltjes? Ö

*edit*
Zag het al! *voelt zich behoorlijk blond*
Ik heb de regels gelezen 8D
Ik heb de regels gelezen en ben klaar om te posten :DDD!

Terug naar boven Ga naar beneden
Chastyne

Chastyne


Aantal berichten : 51

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Don't even try to get my heart!

*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~   *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Emptydo dec 09, 2010 11:27 pm

Lady Anabelle schreef:
dâh.. heb ik iets gemist bij de regeltjes? Ö

*edit*
Zag het al! *voelt zich behoorlijk blond*
Ik heb de regels gelezen 8D
Ik heb de regels gelezen en ben klaar om te posten :DDD!


Goedzo, bij deze je officiele goedkeuring ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thecolorissouls.forumotion.com
Mizuki

Mizuki


Aantal berichten : 10

Personage Profiel
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 jaar
Partner: xx

*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~   *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Emptydo dec 09, 2010 11:31 pm

Let's be blonde together *legt zijn hand over haar schouder en zingt vrolijk*

Ik zei tegen Mao al dat ik er ook glad overheen had gelezen. Ach ja, je bent in ieder geval niet de enige. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lady Anabelle

Lady Anabelle


Aantal berichten : 19

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23
Partner: I'm still looking for you! ~

*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~   *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Emptydo dec 09, 2010 11:33 pm

*zingt luidruchtig mee*

Ik hád het nog gezien, nog gedacht; Niet vergeten stomkop. EN WAT DOE JE; vergeten *big smile*
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizuki

Mizuki


Aantal berichten : 10

Personage Profiel
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 jaar
Partner: xx

*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~   *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Emptydo dec 09, 2010 11:49 pm

Ik ken het gevoel....*spreekt medelevend en zucht kort*

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lady Anabelle

Lady Anabelle


Aantal berichten : 19

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23
Partner: I'm still looking for you! ~

*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~   *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Emptyvr dec 10, 2010 6:12 pm

Jippy! Een schouder om op te steunen! *vliegt dolblij om de hals* éindelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~   *ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
*ahum* allen aandacht voor; Lady Anabelle ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Algemeen :: Voorstellen :: Personage-
Ga naar: