Coloris
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mizuki, the teleporter

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mizuki

Mizuki


Aantal berichten : 10

Personage Profiel
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 jaar
Partner: xx

Mizuki, the teleporter Empty
BerichtOnderwerp: Mizuki, the teleporter   Mizuki, the teleporter Emptydo dec 09, 2010 6:40 pm

Mizuki, the teleporter Th_9
Naam: Mizuki Kairos
Roepnaam: Mizuki
Geslacht: man
Leeftijd: 18 jaar

UITERLIJK
Lengte: 1.88 m
Gewicht: 80 kg
Ogen: Donkerblauw tot zwart
Huidskleur: Blank
Haarkleur: Zwart
Kapsel: Warige pony [zie avatar voor duidelijker beeld]
Kleding: Over het algemeen zwarte broek met een wit of donkerblauw shirt er boven. Ondergoed: Zwarte lange boxer met geel lijntje van heup tot onderkant broekspijp. (Why the info: lees verder en je weet het.)
Attributen: Een tattoo van een blauwe vogel bij zijn schouder

INNERLIJK
Goede karakter-eigenschappen: Komt op voor zwakkere; Denkt na voor hij wat doet; Vermijd ruzie het liefst;
Slechte karakter-eigenschappen: Kan te veel plagen; Kan humeurig zijn; Heeft zijn kracht teleporteren niet onder controle
Karakter:
Mizuki's karakter is een en al vriendelijkheid. Hij komt over het algemeen over als een jongen die niet veel sociale contacten heeft en vaak in zijn eigen wereldje zit. Maar dat is alles behalve. Hij komt op voor vrienden, voor mensen die zwakker zijn en helpt ze graag. Hij denkt eerst alles goed over voor hij wat doet en hij vermijd koste wat kost een gevecht.
Hij kan wat plagend over komen tot irritatie van zijn omgeving. Zijn gevoel kan plots omslaan naar een humeurig gedrag.
Als laaste heeft hij zijn kracht teleportatie niet helemaal onder controle. Hierdoor komt hij op de vreemdste momenten in zijn ondergoed te staan. Dat er uit ziet als een zwarte lange zwembroek (Daar hebben we hem ^^). Dit kan soms vreemd uitpakken. Hij is het echter al gewend.

MAGISCHE EIGENSCHAPPEN:

Teleporter
Door middel van de ze kracht kan Mizuki voorwerpen of zichzelf teleporteren. Hij heeft er een nadeel aan. Hij moet het voorwerp aanraken. Een ander nadeel is dat hij nogal een moment heeft dat hij zijn kleding kwijt raakt op de vervelendste momenten.

Requip
In een andere demensie heeft Mizuki wapens en verdedigende kelding opgeborgen. Deze kan hij wanneer hij wilt wisselen. Door midel van zijn kracht Metal bender heeft hij verschillende harnassen die ieder verschillende eigenschappen bezitten.

Metal bender
Metalbender zorgt er voor dat Mizuki van alles met metaal kan.
Om het op te sommen:
[list][*]Metaal oproepen wanneer nodig
[*]Metaal verschillende eigenschappen geven (effectiever tegen bepaalde attributen of meer resistant)
[*]Metaal buigen zonder het te verhitten.
[*]


Vaardigheden: Zijn kleding verliezen ^^
Zwaktes: Teveel dingen tegelijk in de gaten houden
Interesses: Het vrouwelijke geslacht. En kledingwinkels ^^
Houdt van: Stilte en rust
Houdt niet van: Veel te veel herrie
Angst: Kleding verliezen. En roestend metaal ^^

OMGEVING
Familie: Ben ik kwijt geraakt
Vrienden: Who?
Relatie: Nope
Huisdier(en): Don't have any

EXTRA'S
Toekomstdroom: Een klei
Motto: Fight if necesarry, otherwise don't

Favoriete lied:
Favoriete/mooie zinnen:
Think twice...

Fighting is not always the solution....

Quotes:
Euh, meneer, heeft u een zwarte broek gezien en een donkerblauw shirt? Nee, oh god waar zijn ze dan?
Hmmm...ik sta in mijn ondergoed? Het wordt tijd dat ik de kledingzaak bezoek (-_-')

Ik heb de regels gelezen 8D
Ik heb de regels gelezen en ben klaar om te posten :DDD![/i]



Laatst aangepast door Mizuki op do dec 09, 2010 11:14 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 50

Personage Profiel
Geslacht: Man
Leeftijd: 17
Partner: -

Mizuki, the teleporter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mizuki, the teleporter   Mizuki, the teleporter Emptydo dec 09, 2010 9:59 pm

Het lijkt me een beetje raar dat ieder personage zich aan 1 kracht gehouden heeft om niet te powerplayen,
en dat jou personage 3 volle krachten beziet.
Niet? (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizuki

Mizuki


Aantal berichten : 10

Personage Profiel
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 jaar
Partner: xx

Mizuki, the teleporter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mizuki, the teleporter   Mizuki, the teleporter Emptydo dec 09, 2010 10:29 pm

What happend to the sentence: Be creative! ?

*sigh*

Ik begin te begrijpen dat ik niet volledige krachten mag bezitten. Snap ik, maar meerdere krachten lijkt me niet iets wat verboden is. Ten tweede staat er bij powerplayen dat er onder valt:
- Vele krachten zonder zwakte
- Niet letten op de aanvallen van de tegenstander

3 krachten noem ik niet veel, en daarbij zit er overal een zwakte aan.
Daarnaast valt over het laatste punt niets te zeggen want je hebt: 'neem ik aan' mij nooit een gevecht zien rpg'n

En dan wil ik even wat vragen.

Ik heb dus nog mijn krachten nog niet volledig ondekt begrijp ik dus. (Dit is overigens nergens uitgelegd)
En ik kan die pas ondervinden op het moment dat ik de droomwereld instap.

Goed helemaal mee eens.

Mijn vraag is dus: Wie zegt dat ik het nu pas voor het eerst betreerd?
Misschien begint mijn verhaal pas na dat ik een vijftal keer naar binnen ben geweest.

Er stappen regelmatig op vele rpg's mensen zó in een verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 50

Personage Profiel
Geslacht: Man
Leeftijd: 17
Partner: -

Mizuki, the teleporter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mizuki, the teleporter   Mizuki, the teleporter Emptydo dec 09, 2010 10:35 pm

Ik zeg alleen wat ik hier over denk.
Maar als je duidelijkheid wilt moet je met de moderators praten.
Ik heb veel met Ave gesproken en de dingen die ik zeg heb ik daar uit opgemaakt.

Of dat precies de waarheid is weet ik niet.
Mij lijkt het logisch dat iedereen een kracht bezit, en mij lijkt het ook logisch dat iedereen pas net voor de eerste keer in de droomwereld komt.
Dat is hoe ik het zie teminste.
Aangezien iedereen een kracht heeft, en ook iedereen voor de eerste keer in de droomwereld komt.

No hard feelings (:

* Ik heb nogal perfectionisische trekjes en ik doe mijn best dat niet te uiten xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chastyne

Chastyne


Aantal berichten : 51

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Don't even try to get my heart!

Mizuki, the teleporter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mizuki, the teleporter   Mizuki, the teleporter Emptydo dec 09, 2010 11:13 pm

Meerdere magische eigenschappen is toegestaan. Het is natuurlijk niet zo dat je 20 magische eigenschappen moet gaan verzinnen maar ik vind dit goed. Als je niet gaat powerplayen inderdaad dan kan het allemaal gewoon door de beugel.

En deze:
"Een ander nadeel is dat hij nogal een moment heeft dat hij zijn kleding kwijt raakt op de vervelendste momenten."
Geniaal xD

Goedgekeurd Like a Star @ heaven Ik vind hem heel creatief Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thecolorissouls.forumotion.com
Mizuki

Mizuki


Aantal berichten : 10

Personage Profiel
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 jaar
Partner: xx

Mizuki, the teleporter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mizuki, the teleporter   Mizuki, the teleporter Emptyvr dec 10, 2010 12:05 am

Okey even heel droog. Ik vond net een paar filmpjes. GE-NI-AAL!





Even een paar hilarische momenten van onze bekende Mizuki XD

EDIT Chastyne: Je personage is goedgekeurd dus gelieve niet hier te posten. Zet het maar bij spam neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mizuki, the teleporter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mizuki, the teleporter   Mizuki, the teleporter Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mizuki, the teleporter
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Algemeen :: Voorstellen :: Personage-
Ga naar: