Coloris
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Regels wat betreft de huisdieren

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chastyne

Chastyne


Aantal berichten : 51

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Don't even try to get my heart!

Regels wat betreft de huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Regels wat betreft de huisdieren   Regels wat betreft de huisdieren Emptyma dec 06, 2010 8:07 pm

Ik neem aan dat hier waarschijnlijk nog onduidelijkheid over is - althans, bij mijzelf wel als ik me zou inleven in de rpg'ers die niet de regels mogen verzinnen - dus bij deze de regels wat betreft de huisdieren.

- Álle bestaande soorten zijn toegestaan.
- Gan Li Umongs, Tashmanda's, Minoeska's, Matipuno's en eventuele dwerg Ohtique'szijn toegestaan in de dromenwereld. Let wel op dat Tashmanda's bijvoorbeeld erg zeldzaam zijn en dat Gan Li Umong's bijna onmogelijk te temmen zijn dus gelieve niet te powerplayen. Ook kun je deze nog niet meteen opschrijven bij huisdieren aangezien je bij het maken van je personage nog niet in de dromenwereld bent geweesd en dit dus onmogelijk is.
- De overige NPC's (koning Angleas als uitzondering) zijn toegestaan als vriend(in) of bondgenoot maar niet als huisdier.

Huisdieren die je in de echte wereld hebt ontmoet mogen in de echte wereld en in de dromenwereld bij je zijn. [Het is ook mogelijk dat je huisdier alleen in de echte wereld bestaat.]
Huisdieren die je in de dromenwereld hebt ontmoet mogen in de dromenwereld bij je zijn maar niet in de echte wereld.

Voor verdere vragen of onduidelijkheden kun je terecht op het forum of je kunt een pb'tje sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thecolorissouls.forumotion.com
 
Regels wat betreft de huisdieren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De RPG regels
» De Algemene Regels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Algemeen :: Informatie-
Ga naar: