Coloris
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het begin van het RPG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ave

Ave


Aantal berichten : 123

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Partner: Nog geen.

Het begin van het RPG Empty
BerichtOnderwerp: Het begin van het RPG   Het begin van het RPG Emptyvr nov 26, 2010 7:38 pm

Zoals jullie misschien wel gezien hebben heeft iedereen toestemming gekregen om te beginnen. Ik wilde iedereen nog wat dingen uitleggen, zodat we niet door elkaar heen gaan lopen met onze ideeën, en er geen eventuele ruzies ontstaan, terwijl die eigenlijk niet nodig zijn.

- In het begin kent niemand een ander, behalve als dit van te vore is afgesproken.
- In het begin komt iedereen voor de eerste keer in de Droomwereld. Niemand is echt ervaren dus, en iedereen ontdekt nog dingen.
- Personen die elkaar in de ene wereld kennen, kennen elkaar ook in de andere wereld, al hebben ze elkaar misschien nog nooit ontmoet.
- Je kan overal posten, ook als je eigenlijk heel ergens anders bezig bent. Die tijdslijn geld dus niet. Bijvoorbeeld: als ik bezig ben in het Oosten, kan ik ondertussen ook in Zuid Amerika zijn.
- Niemand heeft een speciale rol in het spel.
- Niemand kan iemand anders bepalende dingen doen, je speelt dus voor jezelf.
- HAVE FUN!

Voor verdere vragen mail je Ave of Chastyne! Voor de duidelijkheid, Cecilia is dezelfde persoon als Ave, en aangezien ik vaker op Ave zit kan je daar het makkelijkst naar toe mailen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chastyne

Chastyne


Aantal berichten : 51

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Don't even try to get my heart!

Het begin van het RPG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het begin van het RPG   Het begin van het RPG Emptydo dec 09, 2010 6:35 pm

Ave schreef:
Zoals jullie misschien wel gezien hebben heeft iedereen toestemming gekregen om te beginnen. Ik wilde iedereen nog wat dingen uitleggen, zodat we niet door elkaar heen gaan lopen met onze ideeën, en er geen eventuele ruzies ontstaan, terwijl die eigenlijk niet nodig zijn.

- In het begin kent niemand een ander, behalve als dit van te vore is afgesproken.
- In het begin komt iedereen voor de eerste keer in de Droomwereld. Niemand is echt ervaren dus, en iedereen ontdekt nog dingen.
- Personen die elkaar in de ene wereld kennen, kennen elkaar ook in de andere wereld, al hebben ze elkaar misschien nog nooit ontmoet.
- Je kan overal posten, ook als je eigenlijk heel ergens anders bezig bent. Die tijdslijn geld dus niet. Bijvoorbeeld: als ik bezig ben in het Oosten, kan ik ondertussen ook in Zuid Amerika zijn.
- Niemand heeft een speciale rol in het spel.
- Niemand kan iemand anders bepalende dingen doen, je speelt dus voor jezelf.
- HAVE FUN!

Voor verdere vragen mail je Ave of Chastyne! Voor de duidelijkheid, Cecilia is dezelfde persoon als Ave, en aangezien ik vaker op Ave zit kan je daar het makkelijkst naar toe mailen.

Alleen liever niet te veel verschillende topics. Ik stel geen maximum maar hou het overzichtelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.thecolorissouls.forumotion.com
 
Het begin van het RPG
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Algemeen :: Nieuws-
Ga naar: