Coloris
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Coloris

The world of warmth, becomes the world of cold. Our souls are the only ones who can save it.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wie is de trieste Augurk achter Ave?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ave

Ave


Aantal berichten : 123

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Partner: Nog geen.

Wie is de trieste Augurk achter Ave? Empty
BerichtOnderwerp: Wie is de trieste Augurk achter Ave?   Wie is de trieste Augurk achter Ave? Emptyma nov 15, 2010 11:20 pm

Hoi mensjes,
Ik ben Zilver, 12 jaar oud (ik ben verjaard op 22 Juni), tweede HAVO/VWO klas van het Montessori Lyceum Amsterdam. Ik woon dus in Amsterdam, Amsterdam - Noord (mensen die niet in Amsterdam wonen. Noord is the BEST. Maar wel ver fietsen --') Ik hou van lezen, schrijven, RPG-en, vage gesprekken voeren met mijn vriendinnen, lachen, vage humor, als het warm is als ik 's morgens moet gaan fietsen en vast nog veel meer dingen waar ik nu niet op kan komen. O uafoy7tfou, wacht even...
Ja, ben ik weer, er was een cracker gevallen, en op de vloer stond zo'n coole, vierkante afdruk. Dus die ging ik even weghalen voor m'n moeder het zag. O ja, ik heb een zusje, en een kat, en de kat heet Mila, en het zou kunnen dat ze zwanger is, maar we weten het niet zeker. En het regent, dus ik ga Mila even binnen halen, voor ze zo direct helemaal doorweekt is.
Ik doe aan wandklimmen op zondag, en dat is vét. IK HEB OOK EEN VLIEGENDE GIRAFFE GENAAMD BLUB. Hij is echt hip. Dus stil als je hem niet hip vind. Ik ga mijn "ik hou van" even aanvullen met: De series Friends, Lost & Flashforward, Bambi, BLUB, de dode gieter in mijn muis. En ik houd niet van augurken, maar op school wordt ik wel zo genoemd door mijn vriendinnen. En ik ben triest, want ik heb ontzettend vage humor, dus ben ik een trieste augurk XD (zie je dat ik geen humor heb. Ik heb trouwens een vriendin die Ei als bijnaam heeft, en de anderen hebben circusdirecteur, geit, kaasstengel, bonteschaap en w@ndy).
Later ga ik op Woesh Woesh eiland wonen, of op Ei-eiland, of de Aloha-heilanden. WANT DAAR IS ER VRIJHEID VAN AUGURK UITING EN GEERD WILDERS PRODUCTEN ZIJN VERBODEN.
Cheerio dudes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ajay

Ajay


Aantal berichten : 114

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16 ½
Partner: Nog niet. =3=

Wie is de trieste Augurk achter Ave? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is de trieste Augurk achter Ave?   Wie is de trieste Augurk achter Ave? Emptyvr dec 24, 2010 12:42 am

keeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiilate reactie op een voorsteltopic van al een maand oud. Die je overigens gepost heb tien dagen vóór mijn verjaardag *yeey*.
Anywayzz.

Leuke voorstelpost. Is je moeder erachter gekomen dat je een cracker hebt laten vallen? En hoe zit 't met Mila? Weet je al of ze zwanger is? En wat wou ik nog meer vragen... wat bedoel je met gieter in muis? =_= Wat voor een muis heb jij in onderbroekenlolsnaam?

En BLUB is hip. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ave

Ave


Aantal berichten : 123

Personage Profiel
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Partner: Nog geen.

Wie is de trieste Augurk achter Ave? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is de trieste Augurk achter Ave?   Wie is de trieste Augurk achter Ave? Emptyza dec 25, 2010 4:42 pm

Goedzo, jij hebt het door, BLUB IS HIP <3

In iedergeval, nee, m'n moeder is er niet achter gekomen, en nee, Mila is niet zwanger, ze is gewoon een spacende kat Very Happy IK HEB EEN GERBIL Cool

O, wacht, ik moet je nog even uitleggen dat ik een sóórt van gestoord ben Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wie is de trieste Augurk achter Ave? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is de trieste Augurk achter Ave?   Wie is de trieste Augurk achter Ave? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie is de trieste Augurk achter Ave?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Coloris  :: Algemeen :: Voorstellen :: Real-
Ga naar: